Anløp cruiseskip 2023

Cruise anløp sommar 2023

Norcup 2023 - ein møteplass for deg som likar gaming

Norcup er ein nasjonal arena for e-sport der spelarar frå heile Norge kan delta.

Papir på kunnskapane dine i norsk

Ynskjer du å få papir på norskkunnskapane dine? No er tida inne for å melde seg opp til norskprøve.

Offentleg høyring - søknad om akvakultur til oppdrett av torsk på Håstrondi og på Straumsnes

Vik kommune har fått oversendt to søknader frå Vestland fylkeskommune om akvakultur, som gjeld Straumsnes mellom Feios og Fresvik, og Håastrondi i Feios.

Påfyllingsdose med koronavaksine april 2023

FHI tilrår no ny oppfriskingsdose for alle over 75 år.

Godkjede lister til kommunestyrevalet 2023

Dei innkomne listeforslaga til kommunestyrevalet vart godkjende av Valstyret 27.04.2023.

Vaksine mot korona

FHI anbefalar no ny oppfriskningdose koronavaksine til aldersgruppa 75 år og eldre, og alle sjukeheimebebuarar.

NAV Vik - endra opningstid

Frå 27. mars har NAV Vik ope for drop-in måndagar kl. 12:00 – 14:00.

Me har ledig fast stilling som kyrkjelydsarbeidar

Vi søkjer ny medarbeidar til våre 5 sokn i Vik kommune. Vi har aktivitet ved alle dei 5 kyrkjene våre, i tillegg har me også samarbeid med fortidsminneforeninga som har ansvar for Hopperstad stavkyrkje og Hove steinkyrkje.   No har me ledig fast 80 % stilling som kyrkjelydsarbeidar frå 14.august 2023!

Vil du bli skogbruksrådgjevar i Sogn? - ny frist

Vil du vere med å utvikle skogbruket  i Sogn? Kanskje kan utlysinga her inspirere deg til å søkje på stilling som skogbruksrådgjevar!